Післядрукарська підготовка

Обробка банерів

Післядрукарська підготовка, найважливіший технологічний процес широкоформатного друку. Для кріплення банера потрібна додаткова обробка – підворіт (кишеня) або набивання люверсів.

ЛюверсыЛюверси встановлюються по периметру банера для його кріплення. На етапі додрукарської підготовки, враховуючи розміри банера і можливі вітряні навантаження, фахівці нашої компанії розраховують кількість і діаметр люверсів. Люверси на банер встановлюються в трьох варіантах: з підвороту, з підкладкою, в один шар.

Для виготовлення брандмауеров і величезних банерів, які перевищують ширину друку використовують технологію спайки. Спайка банерів проводиться гарячим повітрям, який розплавляє ПВХ покриття, що з’єднуються в одне ціле. Шви виходять акуратними і дуже міцними.

Ламінуванння

ЛаминацияЛамінування поліграфічної продукції – це покриття поліграфічної продукції плівкою. Основне призначення ламінування – захист зображення від різних зовнішніх впливів і значне продовження терміну експлуатації поліграфії. Ламінування дозволяє легко очищати поліграфію від забруднень, проводити вологе прибирання.

Ламінування може бути: холодним або гарячим, одно- і двостороннім.
У випадку з холодним ламінуванням температура ламінуючого матеріалу близька до “кімнатної”, а при гарячому ламінуванні температура ламінату варіюється до 160 градусів.

Як правило, гаряче ламінування використовується для ламінування офісних документів, сувенірної, мелкотіражной і малогабаритної поліграфічної продукції.

Холодне ж використовують для ламінування широкоформатного друку за допомогою рулонних ламінаторов.

Плівки для ламінування бувають:

  • Глянцеві – відмінно передають колір зображення, його насиченість і яскравість. Світлові відблиски, що виникають на глянцевому поверхні, заважають сприймати дрібні деталі, наприклад, інформаційний текст.
  • Матові – виключають відблиски, дають можливість без праці робити написи на поверхні. Ці написи легко стираються звичайною гумкою. Покриття матовою плівкою виглядає більш респектабельно і, як правило, потрібно для ламінування візиток і дорогої рекламної продукції.
  • Текстуровані – наприклад: «Пісок», «Холст», «Льон», «Бризки шампанського», «Тканина» використовують для декорування поверхні зображення.